Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ELRING
Silnik FILTRON Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MANN-FILTER
Silnik FEBEST Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BOSCH
Silnik KAMOKA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MAXGEAR
Silnik VICTOR REINZ Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) IPARTS
Silnik KNECHT Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) KNECHT
Silnik FA1 Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FA1
Silnik PIERBURG Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PIERBURG
Silnik ESEN SKV Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ESEN SKV
Silnik INA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) INA
Silnik SWAG Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) SWAG
Silnik VEMO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VEMO
Silnik AJUSA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) AJUSA
Silnik CHAMPION Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) CHAMPION
Silnik CORTECO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) CORTECO
Silnik GATES Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GATES
Silnik HART Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HART
Silnik NTY Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) NTY
Silnik BREMI Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BREMI
Silnik JAPKO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) JAPKO
Silnik MAHLE Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MAHLE
Silnik VAICO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VAICO
Silnik ABAKUS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ABAKUS
Silnik ALCO FILTER Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ALCO FILTER
Silnik AMC Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) AMC
Silnik ASHIKA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ASHIKA
Silnik BGA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) CONTINENTAL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ENERGY
Silnik ERISTIC Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ET ENGINETEAM
Silnik GLASER Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GLASER
Silnik GOETZE Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HOFFER
Silnik IJS GROUP Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) IJS GROUP
Silnik JAPANPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) METZGER
Silnik NPS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) NPS
Silnik OEM Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) OEM
Silnik OPTIMA Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PAYEN
Silnik PURRO Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PURRO
Silnik PZL FILTERS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PZL FILTERS
Silnik QFIX Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) SKF
Silnik TEDGUM Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) TRISCAN
Silnik UFI Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) UFI
Silnik VALVOLINE Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Bmw Z3 Roadster (E36) M 3.2 kabriolet 243KM, 179kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
7.05817.09.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05817.09.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
Tryb pracy: Pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.02318.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02318.01.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór przełączający
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Techniczny numer informacyjny: SI 0100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.22295.70.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22295.70.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór odcinający
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Techniczny numer informacyjny: SI 0083A
Techniczny numer informacyjny: SI 0096
Techniczny numer informacyjny: SI 0106
Techniczny numer informacyjny: SI 0106-07
Techniczny numer informacyjny: SI 0106-08
Techniczny numer informacyjny: SI 0106-11
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 492,00 zł
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze