Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07)

Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FA1
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAXGEAR
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BGA
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CHAMPION
Silnik DR!VE+ Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROREPAR
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FRAM
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HUTCHINSON
Silnik JC PREMIUM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KING
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MOTUL
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) WIX FILTERS
Producent:K&N FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
HP-1001
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
HP-1001
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  95
Wysokość [mm]:  76
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wersja:  Premium Oil Filter
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K&N FILTERS
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
33-2042
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
33-2042
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  292
Szerokość [mm]:  152
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Kwadratowy
Wysokość [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze