Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07)

Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MOTUL
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CASTROL
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FA1
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAXGEAR
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BGA
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CAFFARO
Silnik CHAMPION Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CHAMPION
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DRIVE +
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ERA
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROREPAR
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FRAM
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HUTCHINSON
Silnik JC PREMIUM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KING
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SKV GERMANY
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0173
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0173
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Średnica wewnętrzna [mm]:  3,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,4
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0051
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0051
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Liczba przewodów:  1
Długość całkowita [mm]:  422
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0064
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Liczba przewodów:  1
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0007
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Liczba przewodów:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  80000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez wtyczki
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze