Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FA1
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAXGEAR
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BGA
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) CHAMPION
Silnik DR!VE+ Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) EUROREPAR
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) FRAM
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) HUTCHINSON
Silnik JC PREMIUM Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) KING
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) MOTUL
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO 3.4 V6 coupe 162KM, 119kW, benzyna (1992.12 - 1998.07) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0173
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0173
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Średnica wewnętrzna [mm]: 3,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0051
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0051
Jednostka:
sztuka
Sonda lambda: Nieogrzewany
Liczba przewodów: 1
Długość całkowita [mm]: 422
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0064
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0064
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej
Sonda lambda: Nieogrzewany
Liczba przewodów: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0007
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z przodu, z tyłu
Sonda lambda: Nieogrzewany
Liczba przewodów: 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 80000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze