Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik BREMI Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) BREMI
Silnik BTA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) BTA
Silnik CHAMPION Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) CONTINENTAL
Silnik DR!VE+ Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) DR!VE+
Silnik ELRING Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) ELRING
Silnik FILTRON Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) FILTRON
Silnik GATES Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) GATES
Silnik HOFFER Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) HOFFER
Silnik IPARTS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) NPS
Silnik PZL FILTERS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) SIDAT
Silnik UFI Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) UFI
Silnik VAICO Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) VAICO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CORVETTE 5.7 coupe 334KM, 246kW, benzyna (1995.09 - 1997.12) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0268
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0268
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: LS 7
Wysokość [mm]: 100
Wymiar gwintu: M 18 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze