Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik PURFLUX Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BIRTH Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) BIRTH
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik HART Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.9 (9 ocen)
Kod produktu:
ELECTRICAL VEHICLE
niedostępny
4.9 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
ELECTRICAL VEHICLE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Filtr o podwyższonej trwałosci
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze