Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12)

Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BOSCH
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ELRING
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FA1
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CLEAN FILTER
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CONTINENTAL
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FLENNOR
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GATES
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLYCO
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GOETZE
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) HART
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) IPARTS
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KAWE
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) METELLI
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) REINZ
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) UFI
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VAICO
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
5.0 (2)
Kod produktu:
NA576
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA576
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  36,50
Średnica zewnętrzna [mm]:  52,30
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S RD W
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
KG5313
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
KG5313
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  22,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,50
Materiał:  Nylon
Grubość [mm]:  2,00
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2)
Kod produktu:
NB788
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NB788
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  11,10
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]:  79,40
Średnica zewnętrzna [mm]:  95,30
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  829S LD W
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
BJ200
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
BJ200
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,00
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze