Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BOSCH
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ELRING
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FA1
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CONTINENTAL
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FLENNOR
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GATES
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLYCO
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GOETZE
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) HART
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) IPARTS
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KAWE
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) METELLI
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) UFI
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KG5313
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
KG5313
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 22,00
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,50
Materiał: Nylon
Grubość [mm]: 2,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NA576
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA576
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 8
Materiał: MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 36,50
Średnica zewnętrzna [mm]: 52,30
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S RD W
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NB788
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NB788
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 11,10
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]: 79,40
Średnica zewnętrzna [mm]: 95,30
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 829S LD W
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BJ200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
BJ200
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,00
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze