Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NRF do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MAHLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAHLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik CHAMPION Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik FAST Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FAST
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HART
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DAYCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ERA
Silnik NISSENS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NISSENS
Silnik AJUSA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ASHIKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA QUALITY COOLING Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ESEN SKV Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GATES
Silnik GK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GK
Silnik GLASER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HITACHI
Silnik INA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NE
Silnik NPS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NTY
Silnik OEM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PRASCO
Silnik PURRO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NRF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
31312
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
31312
Jednostka:
sztuka
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
Grubość [mm]: 133
Szerokość [mm]: 96
Wysokość [mm]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 462,00 zł
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NRF
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30976
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
30976
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Długość sieci [mm]: 450
Szerokość sieci [mm]: 157
Głębokość sieci [mm]: 62
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 731,00 zł
395,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze