Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAHLE
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DR!VE+ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KLOKKERHOLM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MISFAT
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 245
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 245
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 100,4
Wymiar gwintu: M 22 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 63
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 071
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 071
Jednostka:
sztuka
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1352
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 596
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 596
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 339,5
Szerokość [mm]: 299,2
Wysokość [mm]: 38,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze