Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BREMI do Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik MAHLE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE
Silnik K&N FILTERS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik AUTOMEGA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PAYEN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik BREMI Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLYCO
Silnik HENGST FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik KAWE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KW Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik MULLER FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik PIERBURG Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik RAVENOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik TRISCAN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Producent:BREMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
60035
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
60035
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Ilość biegunów: 3
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze