Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik MAHLE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE
Silnik K&N FILTERS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik RAVENOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik AUTOMEGA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PAYEN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik BREMI Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLYCO
Silnik HENGST FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik KAWE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KW Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik MULLER FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik PIERBURG Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0264
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0264
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  101,0
Wysokość 1 [mm]:  99,5
Gwintowana złączka:  M22x1,5
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62,0
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze