Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik CASTROL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik INA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) INA
Silnik FA1 Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik HART Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HART
Silnik VAICO Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik EPS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik HELLA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik BOSCH Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik BTA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik KNECHT Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) AE
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik ERA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAST Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik PIERBURG Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKF Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz AMG GT Roadster (R190) GT (190.482) kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2020.07 - obecnie) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: Audi
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta: VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70668210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70668210
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 3
Napięcie znamionowe: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671947
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671947
Jednostka:
sztuka
Napięcie znamionowe: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 431,00 zł
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze