Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik AE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 300 d 4-matic (238.319) coupe 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50006433
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50006433
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Grubość [mm]: 33,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 12
Długość [mm]: 34,5
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50056008
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50056008
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze