Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERISTIC do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08)

Silnik ELRING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BOSCH
Silnik REINZ Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) REINZ
Silnik KNECHT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KNECHT
Silnik FA1 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FA1
Silnik HENGST FILTER Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBEST Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FEBEST
Silnik SCT GERMANY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) SCT GERMANY
Silnik OEM Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OEM
Silnik CORTECO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) CORTECO
Silnik AJUSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AJUSA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) PAYEN
Silnik AE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AE
Silnik AMC Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AMC
Silnik BANDO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BANDO
Silnik ERISTIC Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) GATES
Silnik GLYCO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) GLYCO
Silnik HART Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HART
Silnik HEPU Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) INA
Silnik IPD Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) JPN
Silnik KAMOKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KAMOKA
Silnik KING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KING
Silnik MAPCO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) METELLI
Silnik MOTORAD Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MOTORAD
Silnik NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) NPS
Silnik OPTIBELT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OPTIMAL
Silnik OYODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OYODO
Silnik PIERBURG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) TRISCAN
Producent:ERISTIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERISTIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A7-06002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERISTIC
Kod:
A7-06002
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Średnica wewnętrzna [mm]:  7
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,9
Wysokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze