Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERISTIC do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KNECHT
Silnik FA1 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FA1
Silnik HENGST FILTER Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAHLE
Silnik FEBEST Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FEBEST
Silnik SCT - MANNOL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) SCT - MANNOL
Silnik OEM Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OEM
Silnik CORTECO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) CORTECO
Silnik AJUSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AJUSA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) PAYEN
Silnik AE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AE
Silnik AMC Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AMC
Silnik BANDO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BANDO
Silnik ERISTIC Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) GATES
Silnik HART Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HART
Silnik HEPU Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) INA
Silnik IPD Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) JPN
Silnik KAMOKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KAMOKA
Silnik KING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KING
Silnik MAPCO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) METELLI
Silnik MOTORAD Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MOTORAD
Silnik NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) NPS
Silnik OPTIBELT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OPTIMAL
Silnik OYODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) OYODO
Silnik PIERBURG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 4WD (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) TRISCAN
Producent:ERISTIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERISTIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A7-06002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERISTIC
Kod:
A7-06002
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Średnica wewnętrzna [mm]: 7
Średnica zewnętrzna [mm]: 12,9
Wysokość [mm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze