Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie)

Silnik MOTUL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MOTUL
Silnik CASTROL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik ELRING Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) FA1
Silnik RAVENOL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik CORTECO Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) CORTECO
Silnik FEBEST Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) FEBEST
Silnik BOSCH Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BOSCH
Silnik KAMOKA Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik K&N FILTERS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MEAT & DORIA Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik OEM Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) OEM
Silnik SWAG Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) VAICO
Silnik ACKOJA Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ACKOJA
Silnik ERA Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ERA
Silnik MAXGEAR Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik AMC FILTER Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BREMI Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BREMI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ENERGY
Silnik ESEN SKV Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik GATES Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) GK
Silnik HEPU Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) IPSA
Silnik KAVO PARTS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik LUCAS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MOTORAD Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik QFIX Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) SIDAT
Silnik TRISCAN Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Nissan TITAN (A60) 5.6 pick-up 309KM, 227kW, benzyna (2003.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:ACKOJA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0114
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0114
Jednostka:
szt
Skok gwintu [mm]:  1,25
Ciężar [kg]:  0,02
Kolor:  Srebrny
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,25
Rozmiar klucza:  14
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Powierzchnia:  Ocynkowany
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiar gwintu:  M12 x 1,25
Materiał:  Stal
Długość gwintu [mm]:  11
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Szerokość opakowania [cm]:  2,2
Wysokość opakowania [cm]:  2,05
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A38-0381
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A38-0381
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubą spustową oleju
Sekcja:  Część dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Powierzchnia:  Pokryty proszkowo
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał miski olejowej:  Blacha stalowa
Do 100 dni na zwrot
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A38-0379
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A38-0379
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  6
Głębokość opakowania [cm]:  6
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Ilość biegunów:  2
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ciężar [kg]:  0,2293
Wysokość opakowania [cm]:  18,5
Do 100 dni na zwrot
1212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze