Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QUINTON HAZELL do Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07)

Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAMOKA
Silnik SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SASIC
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURFLUX
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AJUSA
Silnik PURRO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURRO
Silnik REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) REINZ
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SWAG
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DYS
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ELRING
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GSP
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AE
Silnik BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BENDIX
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DAYCO
Silnik DRIVE + Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DRIVE +
Silnik DT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DT
Silnik EPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ERA
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FACET Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FACET
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBEST
Silnik FILTRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FILTRON
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GATES
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HART
Silnik HENGST FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JPN
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KNECHT
Silnik KW Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MISFAT
Silnik MOTUL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MOTUL
Silnik NIPPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NIPPARTS
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NTY
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OCAP
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) RAVENOL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VAICO
Silnik VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
XOPS42
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XOPS42
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QFL0113
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFL0113
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  M 16X1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wysokość [mm]:  77,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QFA0220
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFA0220
Jednostka:
szt
Kształt:  Okrągły
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  187
Szerokość [mm]:  154
Wysokość [mm]:  193,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  139
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  66
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  130
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
EM2003
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
EM2003
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QFP103
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFP103
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze