Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik ERA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ERA
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAHLE
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PIERBURG
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AUTLOG
Silnik BGA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BGA
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BUGIAD
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ENERGY
Silnik EPS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) EPS
Silnik ESEN SKV Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FA1
Silnik FACET Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FACET
Silnik FAE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FEBEST
Silnik FRIGAIR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FRIGAIR
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KAMOKA
Silnik KW Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAXGEAR
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VAN WEZEL
Silnik VEMO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013557
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013557
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 93
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Wysokość 1 [mm]: 152
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Wysokość [mm]: 142
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013154
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013154
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 91
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 72
Wysokość 1 [mm]: 156
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Wysokość [mm]: 143
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze