Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie)

Silnik ELRING Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FILTRON
Silnik FA1 Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FA1
Silnik TOPRAN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik MANN-FILTER Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PAYEN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PAYEN
Silnik ASHIKA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) JAPKO
Silnik OEM Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik VALEO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) VALEO
Silnik AKRON-MALÒ Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DIEDERICHS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) GATES
Silnik HART Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KNECHT
Silnik LUK Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) METZGER
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SWAG Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PURFLUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15)
Kod produktu:
L1090
dostępny
5.0 (15)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
L1090
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  57
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Wysokość [mm]:  112
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PURFLUX
4.3 (6)
Kod produktu:
A1789
dostępny
4.3 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A1789
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  259
Szerokość [mm]:  209
Wysokość [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze