Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03)

Silnik CORTECO Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) CORTECO
Silnik FILTRON Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) FILTRON
Silnik CONTITECH Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) CONTITECH
Silnik ELRING Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) ELRING
Silnik GATES Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) GATES
Silnik HART Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) HART
Silnik AJUSA Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) BORG & BECK
Silnik BOSCH Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) BOSCH
Silnik CHAMPION Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) COFLE
Silnik COMLINE Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) DELPHI
Silnik DT Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) DT
Silnik EUROREPAR Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) EUROREPAR
Silnik FAE Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) FAE
Silnik FAST Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) FAST
Silnik FLENNOR Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) FLENNOR
Silnik GLASER Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) GLASER
Silnik GOETZE Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) GOETZE
Silnik HC-CARGO Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) HUTCHINSON
Silnik INA Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) INA
Silnik IPARTS Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) IPARTS
Silnik JC PREMIUM Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) JP GROUP
Silnik KAMOKA Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) KAMOKA
Silnik KNECHT Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) LIQUI MOLY
Silnik LPR Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) LPR
Silnik LUCAS Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MASTER-SPORT
Silnik MISFAT Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) MULLER FILTER
Silnik NPS Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) NPS
Silnik OPTIBELT Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) OPTIMAL
Silnik PAYEN Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) PAYEN
Silnik PURFLUX Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) ROULUNDS RUBBER
Silnik SAMKO Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) SAMKO
Silnik SCT - MANNOL Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) SOFIMA
Silnik TRICLO Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) TRICLO
Silnik TRISCAN Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) UFI
Silnik VAICO Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) VAICO
Silnik VEYANCE Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Skoda 110 coupe 1.1 R coupe 52KM, 38kW, benzyna (1970.07 - 1982.03) WIX FILTERS
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
930 696
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
930 696
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  925
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 597
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 597
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 189
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 189
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1050
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze