Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) ELRING
Silnik FA1 Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FA1
Silnik VICTOR REINZ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Silnik FILTRON Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FILTRON
Silnik AJUSA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AJUSA
Silnik VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VAICO
Silnik MANN-FILTER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik VIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VIKA
Silnik HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HART
Silnik KNECHT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KNECHT
Silnik KAMOKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KAMOKA
Silnik MAHLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAHLE
Silnik AE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AE
Silnik GATES Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik PURFLUX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik SKF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SKF
Silnik UFI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AMC
Silnik AUTOMEGA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BORSEHUNG
Silnik CHAMPION Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) CORTECO
Silnik DR!VE+ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRECCIA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) GLYCO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Silnik JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KS TOOLS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) KS TOOLS
Silnik NISSENS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NISSENS
Silnik NPS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NPS
Silnik NÜRAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OEM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PAYEN
Silnik PURRO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SOFIMA
Silnik SOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SOG
Silnik TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1119500300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1119500300
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 48
Szerokość [mm]: 10
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1118000400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1118000400
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 875
Szerokość [mm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1118502300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1118502300
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 183
Średnica zewnętrzna [mm]: 93
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 71
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze