Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów OEM do Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów CORTECO Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) CORTECO
Skrzynia Biegów ELRING Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) ELRING
Skrzynia Biegów FEBEST Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) FEBEST
Skrzynia Biegów ALCO FILTER Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) ALCO FILTER
Skrzynia Biegów GOETZE Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) GOETZE
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów KNECHT Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) KNECHT
Skrzynia Biegów MAHLE Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) MAHLE
Skrzynia Biegów MANN-FILTER Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) MANN-FILTER
Skrzynia Biegów METZGER Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) METZGER
Skrzynia Biegów OEM Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) OEM
Skrzynia Biegów TEDGUM Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) TEDGUM
Skrzynia Biegów TOPRAN Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) TOPRAN
Skrzynia Biegów VAICO Bmw 7 (E23) 732 i sedan 197KM, 145kW, benzyna (1979.09 - 1986.08) VAICO
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1311157
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1311157
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 52
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 255,00 zł
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Skrzynia Opel Easytronic - opinie, naprawa, usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni

Opinie na temat zautomatyzowanej skrzyni biegów Easytronic są skrajnie różne. Dla części ekspertów z dziedziny motoryzacji, Easytronic jest rozwiązaniem dokładnie takim, jakim być powinno. Inni z kolei uważają tę zautomatyzowaną skrzynię biegów za jedną z największych porażek Opla. A jaka jest prawda? Właśnie na to pytanie spróbujemy w tym artykule odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Kontrolka Shift w aucie. Co oznacza? Czy warto "słuchać" wskaźnika GSI zmiany biegu?

Co oznacza kontrolka Shift w aucie? Czy warto zwracać uwagę na wskaźnik zmiany biegu?

Spotkaliście się kiedyś z sytuacją, w której próbowaliście komuś ułatwić życie, lecz ten ktoś najzwyczajniej to ignorował? Producenci aut wyposażający swoje modele we wskaźniki zmiany biegu, czyli popularne kontrolki „Shift”, spotykają się z tym bez przerwy. Dlaczego?

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze