Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów DENCKERMANN do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów BGA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów CORTECO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Skrzynia Biegów DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Skrzynia Biegów ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów PIERBURG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Skrzynia Biegów SACHS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SACHS
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów ZF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ZF
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A220097
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A220097
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr sitowy
Długość [mm]: 437
Szerokość [mm]: 300,5
Wysokość [mm]: 121,9
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar [kg]: 1,235
Typ skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z filtrem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 599,00 zł
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów TouchShift (Mercedes) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Zamieszanie wokół skrzyni biegów TouchShift używanej przez Mercedesa. Co powinniście wiedzieć o jej naprawach i kosztach?

Skrzynia biegów TouchShift to kolejny przykład na to, jak wiele ciągle jeszcze musimy się nauczyć o stosowanych w motoryzacji rozwiązaniach. Niby bowiem wszystko jest tu jasne i proste, a wciąż mamy z tą przekładnią jakieś problemy. W dużej mierze jest to jednak zasługa samych producentów.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Volvo Geartronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?

Kiedyś w branży motoryzacyjnej mówiło się o niemieckiej solidności. Później doszła do tego również japońska trwałość. Dziś wiemy już, że nawet ta japońska trwałość nie zawsze jest taka trwała, co pokazuje m.in. przykład skrzyni biegów Geartronic od Volvo.

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Hyundai Shiftronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyni biegów Hyundai Shiftronic? Jak wygląda sprawa z jej naprawą i kosztami eksploatacji?

Gdy do użycia weszły skrzynie dwusprzęgłowe, wieszczono koniec klasycznych automatów. Wieszczono tak do czasu, aż zaczęły powstawać ośmiostopniowe przekładnie automatyczne w rodzaju skrzyni Shiftronic. Czy konstrukcje te zasługują na swoją opinię?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze