Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów ALCO FILTER do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ABAKUS
Skrzynia Biegów AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) AKS DASIS
Skrzynia Biegów ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ALCO FILTER
Skrzynia Biegów ASHIKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ASHIKA
Skrzynia Biegów AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Skrzynia Biegów BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) BGA
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów CORTECO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) CORTECO
Skrzynia Biegów DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) DENCKERMANN
Skrzynia Biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ELRING
Skrzynia Biegów FEBEST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) FEBEST
Skrzynia Biegów HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Skrzynia Biegów HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) HOFFER
Skrzynia Biegów JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) JAPANPARTS
Skrzynia Biegów JAPKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) JAPKO
Skrzynia Biegów KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) KAMOKA
Skrzynia Biegów KNECHT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) KNECHT
Skrzynia Biegów LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Skrzynia Biegów MAHLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MAHLE
Skrzynia Biegów MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MAXGEAR
Skrzynia Biegów MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MEYLE
Skrzynia Biegów NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) NISSENS
Skrzynia Biegów NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) NTY
Skrzynia Biegów OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) OPTIMAL
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów SACHS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) SACHS
Skrzynia Biegów SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) SIDAT
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów TOPRAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) TOPRAN
Skrzynia Biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) VEMO
Skrzynia Biegów ZF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.233) Kombi 258KM, 190kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ZF
Producent:ALCO FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TR-080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
TR-080
Długość [mm]: 438,0
Szerokość [mm]: 299,0
Wysokość [mm]: 54,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z filtrem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Skrzynia Opel Easytronic - opinie, naprawa, usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni

Opinie na temat zautomatyzowanej skrzyni biegów Easytronic są skrajnie różne. Dla części ekspertów z dziedziny motoryzacji, Easytronic jest rozwiązaniem dokładnie takim, jakim być powinno. Inni z kolei uważają tę zautomatyzowaną skrzynię biegów za jedną z największych porażek Opla. A jaka jest prawda? Właśnie na to pytanie spróbujemy w tym artykule odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Kontrolka Shift w aucie. Co oznacza? Czy warto "słuchać" wskaźnika GSI zmiany biegu?

Co oznacza kontrolka Shift w aucie? Czy warto zwracać uwagę na wskaźnik zmiany biegu?

Spotkaliście się kiedyś z sytuacją, w której próbowaliście komuś ułatwić życie, lecz ten ktoś najzwyczajniej to ignorował? Producenci aut wyposażający swoje modele we wskaźniki zmiany biegu, czyli popularne kontrolki „Shift”, spotykają się z tym bez przerwy. Dlaczego?

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze