Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów AJUSA do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów ELRING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ELRING
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) VAICO
Skrzynia Biegów AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) AJUSA
Skrzynia Biegów AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Skrzynia Biegów AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Skrzynia Biegów BUGIAD Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) BUGIAD
Skrzynia Biegów DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) DELPHI
Skrzynia Biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FEBEST
Skrzynia Biegów GATES Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) GATES
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) KAMOKA
Skrzynia Biegów METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) METZGER
Skrzynia Biegów MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MEYLE
Skrzynia Biegów NK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) NK
Skrzynia Biegów NTY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) NTY
Skrzynia Biegów OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) PIERBURG
Skrzynia Biegów SACHS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SACHS
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SWAG
Skrzynia Biegów ZF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Tourer Bus (B907) 414 CDI (907.741, 907.743, 907.745) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ZF
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
15074500
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
15074500
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 43
Średnica zewnętrzna [mm]: 58
Wysokość [mm]: 7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów TouchShift (Mercedes) - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Zamieszanie wokół skrzyni biegów TouchShift używanej przez Mercedesa. Co powinniście wiedzieć o jej naprawach i kosztach?

Skrzynia biegów TouchShift to kolejny przykład na to, jak wiele ciągle jeszcze musimy się nauczyć o stosowanych w motoryzacji rozwiązaniach. Niby bowiem wszystko jest tu jasne i proste, a wciąż mamy z tą przekładnią jakieś problemy. W dużej mierze jest to jednak zasługa samych producentów.

czytaj więcej >
Skrzynia Opel Easytronic - opinie, naprawa, usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni

Opinie na temat zautomatyzowanej skrzyni biegów Easytronic są skrajnie różne. Dla części ekspertów z dziedziny motoryzacji, Easytronic jest rozwiązaniem dokładnie takim, jakim być powinno. Inni z kolei uważają tę zautomatyzowaną skrzynię biegów za jedną z największych porażek Opla. A jaka jest prawda? Właśnie na to pytanie spróbujemy w tym artykule odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Hydra-Matic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Skrzynia biegów Hydra-Matic. Co sprawia, że ma tak złą opinię wśród bardzo wielu kierowców?

Automatyczną skrzynię biegów znaną jako Hydra-Matic jednym tchem wymienia się w czołówce najbardziej awaryjnych i kosztochłonnych przekładni, jakie można obecnie spotkać. Czy opinie ta mają potwierdzenie w faktach? Jakie awarie zdarzają się w tych konstrukcjach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze