Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło METELLI do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04)

Sprzęgło ATE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) ATE
Sprzęgło K2 Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) K2
Sprzęgło BREMBO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) VALEO
Sprzęgło TRW Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOJE AUTO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) SACHS
Sprzęgło LUK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) LUK
Sprzęgło ABE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) EXEDY
Sprzęgło FTE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) GULF
Sprzęgło JURID Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) JURID
Sprzęgło KAWE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) KAWE
Sprzęgło LPR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) LPR
Sprzęgło METELLI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) METELLI
Sprzęgło MEYLE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) MEYLE
Sprzęgło NK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) NK
Sprzęgło ORGANIKA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) RAVENOL
Sprzęgło SACHS (ZF SRE) Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) SACHS (ZF SRE)
Sprzęgło SAMKO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) SAMKO
Sprzęgło SCT - MANNOL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI sedan 204KM, 150kW, benzyna (2010.11 - 2015.04) VALVOLINE
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0)
Kod produktu:
54-0093
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
54-0093
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica [mm]:  19,05
System hamulcowy:  SACHS
Do 100 dni na zwrot
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METELLI
0 (0)
Kod produktu:
55-0258
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
55-0258
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica [mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot
355,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze