Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło VAICO do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło LUK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LUK
Sprzęgło MINTEX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NTY
Sprzęgło ABE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BENDIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło CIFAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło FTE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FTE
Sprzęgło GIRLING Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GULF
Sprzęgło IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JURID Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JURID
Sprzęgło KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło KAWE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LPR
Sprzęgło METELLI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło NK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SACHS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TEXACO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VALVOLINE
Producent:VAICO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0074
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0074
Jednostka:
sztuka
Punkt wrzenia [°C]: 155
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Pojemność [litr]: 0,5
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Wysokość [mm]: 174
Rodzaj połączenia: Butelka
Specyfikacja: ISO 4925 Class 4
Ciężar [kg]: 0,6
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja: ISO 4925
Długość [mm]: 95
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 2
Ciężar [kg]: 0,858
Szerokość opakowania [cm]: 23,5
Wysokość opakowania [cm]: 24
Głębokość opakowania [cm]: 41
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0236
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0236
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Rodzaj połączenia: Butelka
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 40000
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja: ISO 4925 Class 4
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 3
Długość [mm]: 60
Specyfikacja: SAE J 1703 / J 1704
Ciężar [kg]: 1,15
Wysokość [mm]: 225
Pojemność [litr]: 1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 2
Szerokość [mm]: 115,0
Punkt wrzenia [°C]: 180
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Ciężar [kg]: 1,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0237
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0237
Jednostka:
sztuka
Punkt wrzenia [°C]: 180
Ciężar [kg]: 4,72
Rodzaj połączenia: Kanister
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 2
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 40000
Specyfikacja: ISO 4925 Class 4
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Szerokość [mm]: 115,0
Długość [mm]: 300
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja: SAE J 1703 / J 1704
Wysokość [mm]: 230
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 3
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 466,00 zł
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0111
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0111
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 2
Punkt wrzenia [°C]: 155
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja: SAE J 1703 F
Pojemność [litr]: 5
Wysokość [mm]: 230
Rodzaj połączenia: Kanister
Długość [mm]: 300
Specyfikacja: ISO 4925
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Ciężar [kg]: 4,72
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 40000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 566,00 zł
306,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0235
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0235
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 3
Pojemność [litr]: 0,5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 40000
Punkt wrzenia [°C]: 180
Ciężar [kg]: 0,6
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja: SAE J 1703 / J 1704
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 2
Specyfikacja: ISO 4925 Class 4
Długość [mm]: 96
Wysokość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 58,0
Rodzaj połączenia: Butelka
Ciężar [kg]: 0,608
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0075
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0075
Jednostka:
sztuka
Cecha chemiczna: Syntetyczny
Specyfikacja wg DOT: DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 2
Temperatura wrzenia [°C]: 260
Specyfikacja: SAE J 1703 F
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4
Szerokość [mm]: 115,0
Ciężar [kg]: 1,15
Długość [mm]: 60
Rodzaj połączenia: Butelka
Pojemność [litr]: 1
Punkt wrzenia [°C]: 155
Specyfikacja: ISO 4925
Wysokość [mm]: 225
Jakosć: DOT 4
Ciężar [kg]: 1,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze