Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło VALEO do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) VAICO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło CIFAM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) FTE
Sprzęgło KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło METELLI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 250 (213.045) sedan 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) VALEO
Producent:VALEO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
874722
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
874722
Jednostka:
sztuka
Otwór - śr. 1 [mm]: 22,2
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]: 0,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 547,00 zł
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3102722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
3102722
Jednostka:
sztuka
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dla numeru producenta: KN22086.4.1
Ciężar [kg]: 0,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 577,00 zł
312,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze