Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło ATE do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LUK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LUK
Sprzęgło TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VALEO
Sprzęgło DELPHI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło LPR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LPR
Sprzęgło SACHS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BORSEHUNG
Sprzęgło BREMBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FTE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FTE
Sprzęgło HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HOFFER
Sprzęgło IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło MAPCO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAPCO
Sprzęgło MAXGEAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Sprzęgło METELLI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) NTY
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SAMKO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SIDAT
Sprzęgło TRW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TRW
Sprzęgło VAICO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 R 4motion liftback 290KM, 213kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VIKA
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24.2519-1706.3
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2519-1706.3
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  19,0
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
270,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze