Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) FA1
Turbosprężarka TOPRAN Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) AJUSA
Turbosprężarka DRI Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TB (955.AYB11, 955.AXB1B) liftback 140KM, 103kW, benzyna (2013.12 - 2018.10) TURBORAIL

22 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA7995021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA7995021
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Ciężar netto [kg]: 5,7
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA7995021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA7995021
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]: 5,7
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze