Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BORGWARNER (3K) do Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) FA1
Turbosprężarka HOFFER Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) LRT
Turbosprężarka LUCAS Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) VAICO
Turbosprężarka VEMO Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Audi A3 (8L1) 1.8 T quattro liftback 180KM, 132kW, benzyna (1998.10 - 2003.05) VIKA
Producent:BORGWARNER (3K)

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53039900052
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53039900052
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Specyfikacja: SINGLE STAGE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3182,00 zł
1989,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53039880035
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53039880035
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Specyfikacja: SINGLE STAGE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Ograniczenia producenta: KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3635,00 zł
2423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53039880052
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53039880052
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Specyfikacja: SINGLE STAGE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Ograniczenia producenta: KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3684,00 zł
2456,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5303 970 0026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
5303 970 0026
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze