Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) JP GROUP
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2005.06 - 2008.06) VIKA
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230261
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
230261
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik ORIGINAL IMPERIUM Silnik Audi Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi Silnik Audi A4 Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 Silnik Audi A4 B7 (8EC) Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) Silnik Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem ORIGINAL IMPERIUM Zasilanie Powietrzem Audi Zasilanie Powietrzem ORIGINAL IMPERIUM Audi Zasilanie Powietrzem Audi A4 Zasilanie Powietrzem ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 Zasilanie Powietrzem Audi A4 B7 (8EC) Zasilanie Powietrzem ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) Zasilanie Powietrzem Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Zasilanie Powietrzem ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Doładowanie Doładowanie ORIGINAL IMPERIUM Doładowanie Audi Doładowanie ORIGINAL IMPERIUM Audi Doładowanie Audi A4 Doładowanie ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 Doładowanie Audi A4 B7 (8EC) Doładowanie ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) Doładowanie Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Doładowanie ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Turbosprężarka Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Turbosprężarka Audi Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi Turbosprężarka Audi A4 Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 Turbosprężarka Audi A4 B7 (8EC) Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) Turbosprężarka Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro Części ORIGINAL IMPERIUM Części Audi Części Audi A4 Części Audi A4 B7 (8EC) Części Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze