Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) LRT
Turbosprężarka LUCAS Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Audi A4 B7 (8EC) 3.0 TDI quattro sedan 233KM, 171kW, olej napędowy (2006.01 - 2008.06) VIKA
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
247.040
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.040
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie: Kolektor wydechowy
Średnica wewnętrzna [mm]: 47
Średnica zewnętrzna [mm]: 54
Grubość [mm]: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
247.120
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.120
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dla numeru OE: 059 145 702 F
Dla numeru OE: 059 145 702 L
Dla numeru OE: 059 145 702 M
Dla numeru OE: 059 145 702 N
Dla numeru OE: 059 145 702 Q
Dla numeru OE: 059 145 702 R
Dla numeru OE: 059 145 702 S
Dla numeru OE: 059 145 702 T
Dla numeru OE: 059 145 715 E
Dla numeru OE: 059 145 715 F
Dla numeru OE: 059 145 715 M
Dla numeru OE: 059 145 715 R
Dla numeru OE: 059 145 721 E
Dla numeru OE: 059 145 721 F
Dla numeru OE: 5304970-0035
Dla numeru OE: 5304970-0043
Dla numeru OE: 5304970-0044
Dla numeru OE: 5304970-0045
Dla numeru OE: 5304970-0050
Dla numeru OE: 5304970-0051
Dla numeru OE: 5304970-0054
Dla numeru OE: 5304970-0055
Dla numeru OE: 5304980-0035
Dla numeru OE: 5304980-0043
Dla numeru OE: 5304980-0044
Dla numeru OE: 5304980-0045
Dla numeru OE: 5304980-0050
Dla numeru OE: 5304980-0051
Dla numeru OE: 5304980-0054
Dla numeru OE: 5304980-0055
Dla numeru OE: 5304988-0035
Dla numeru OE: 5304988-0043
Dla numeru OE: 5304988-0044
Dla numeru OE: 5304988-0045
Dla numeru OE: 5304988-0050
Dla numeru OE: 5304988-0051
Dla numeru OE: 5304988-0054
Dla numeru OE: 5304988-0055
Dla numeru OE: 5304990-0035
Dla numeru OE: 5304990-0043
Dla numeru OE: 5304990-0044
Dla numeru OE: 5304990-0045
Dla numeru OE: 5304990-0050
Dla numeru OE: 5304990-0051
Dla numeru OE: 5304990-0054
Dla numeru OE: 5304990-0055
Dla numeru OE: 765314-0003
Dla numeru OE: 765314-0004
Dla numeru OE: 769701-0001
Dla numeru OE: 769701-0002
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze