Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka GK Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A4 B8 (8K2) 1.8 TFSI quattro sedan 170KM, 125kW, benzyna (2011.11 - 2015.12) VICTOR REINZ
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP8236
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8236
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej, z tyłu
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 06H 121 601 M
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 555,00 zł
292,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze