Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka HOFFER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) KAMOKA
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 220KM, 162kW, benzyna (2013.05 - 2018.09) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
372.170
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
372.170
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M 10x1,5x30
Długość całkowita [mm]: 42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
948.660
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
948.660
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dla numeru OE: 06H 145 701 K
Dla numeru OE: 06H 145 701 L
Dla numeru OE: 06H 145 703 R
Dla numeru OE: 06H 145 713 D
Dla numeru OE: 5303970-0141
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze