Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka FA1 Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) GARRETT
Turbosprężarka GK Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) TRISCAN
Turbosprężarka VEMO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI Kombi 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.05 - 2018.09) VEMO
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP8200
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8200
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 7E0 965 561 F
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 575,00 zł
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze