Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) FA1
Turbosprężarka GK Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) TRISCAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2015.04 - 2018.09) VICTOR REINZ
Producent:HEPU

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP8237
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8237
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z prawej, z lewej
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Dla numeru OE: 5Q0 965 561 B
Dla numeru OE: 65 06500 6001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 914,00 zł
522,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP8237S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8237S
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 5Q0 965 567 J
Dla numeru OE: 65 06500 6001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze strzemieniem mocującym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1099,00 zł
628,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze