Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka NISSENS Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2014.09 - 2018.09) VICTOR REINZ
Producent:AJUSA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01303600
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01303600
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Grubość [mm]: 0,40
Szerokość [mm]: 97
Długość [mm]: 121
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11837
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11837
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki: Samozamykający się
Alternatywny zestaw naprawczy: JTC12304
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 173,00 zł
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10642
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10642
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 06L145778H
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 357,00 zł
182,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze