Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) ELRING
Turbosprężarka FA1 Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) FA1
Turbosprężarka GARRETT Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) JP GROUP
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Kombi 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) VICTOR REINZ
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-14115EOL
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-14115EOL
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
166-00017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-00017
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-14115
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-14115
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-00017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-00017
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia: W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązane
Silnik Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Silnik Audi Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Audi Silnik Audi A6 Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 Silnik Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Silnik Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Zasilanie Powietrzem Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Zasilanie Powietrzem Audi Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Audi Zasilanie Powietrzem Audi A6 Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 Zasilanie Powietrzem Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Zasilanie Powietrzem Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Zasilanie Powietrzem SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Doładowanie Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Doładowanie Audi Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Audi Doładowanie Audi A6 Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 Doładowanie Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Doładowanie Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Doładowanie SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Turbosprężarka Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Turbosprężarka Audi Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi Turbosprężarka Audi A6 Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 Turbosprężarka Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Turbosprężarka Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro Części SCHLÜTTER TURBOLADER Części Audi Części Audi A6 Części Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) Części Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze