Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAE do Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka TOPRAN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) PIERBURG
Turbosprężarka ERA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) ERA
Turbosprężarka AJUSA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) BORGWARNER
Turbosprężarka BUGIAD Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) BUGIAD
Turbosprężarka DRI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) ESEN SKV
Turbosprężarka FAE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) GARRETT
Turbosprężarka GK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) GK
Turbosprężarka HART Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) HART
Turbosprężarka HEPU Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) JPN
Turbosprężarka LUCAS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) NRF
Turbosprężarka NTY Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) NTY
Turbosprężarka OEM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) OEM
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) SWAG
Turbosprężarka TMI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) VAICO
Turbosprężarka VEMO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro kabriolet 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.06 - 2014.06) VICTOR REINZ
Producent:FAE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
56006
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
56006
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Kolor obudowy: Czarny
Kolor wtyczki: Biały
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze