Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AKS DASIS do Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) AJUSA
Turbosprężarka NRF Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AKS DASIS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) BORGWARNER
Turbosprężarka BORSEHUNG Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) BORSEHUNG
Turbosprężarka DRI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) FA1
Turbosprężarka HOFFER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) VAICO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI quattro kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (2008.06 - 2010.06) VIKA
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
045198N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
045198N
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kolektorem wydechowym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Materiał: Stal
Ciężar [kg]: 13,4
Długożć opakowania [cm]: 58
Szerokość opakowania [cm]: 34
Wysokość opakowania [cm]: 33
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze