Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VICTOR REINZ do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TFSI quattro kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:VICTOR REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04-10339-01
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
04-10339-01
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze