Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) NISSENS
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) FA1
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) GARRETT
Turbosprężarka GK Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) GK
Turbosprężarka GLASER Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) GLASER
Turbosprężarka HEPU Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NRF Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (F31) 320 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2012.07 - 2016.02) TMI
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
077.420
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
077.420
Jednostka:
sztuka
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
259.930
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
259.930
Jednostka:
komplet
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
736.520
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
736.520
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dla numeru OE: 11 65 8 512 465
Dla numeru OE: 11 65 8 513 298
Dla numeru OE: 11 65 8 513 299
Dla numeru OE: 11 65 8 515 187
Dla numeru OE: 11 65 8 515 188
Dla numeru OE: 11 65 8 517 452
Dla numeru OE: 11 65 8 517 453
Dla numeru OE: 11 65 8 519 475
Dla numeru OE: 11 65 8 519 476
Dla numeru OE: 11 65 8 519 477
Dla numeru OE: 49335-00500
Dla numeru OE: 49335-00510
Dla numeru OE: 49335-00520
Dla numeru OE: 49335-00530
Dla numeru OE: 49335-00540
Dla numeru OE: 49335-00550
Dla numeru OE: 49335-00560
Dla numeru OE: 49335-00570
Dla numeru OE: 49335-00581
Dla numeru OE: 49335-00582
Dla numeru OE: 49335-00583
Dla numeru OE: 49335-00600
Dla numeru OE: 49335-00601
Dla numeru OE: 49335-00610
Dla numeru OE: 49335-00611
Dla numeru OE: 49335-00620
Dla numeru OE: 49335-00621
Dla numeru OE: 49335-00630
Dla numeru OE: 49335-00631
Dla numeru OE: 49335-00635
Dla numeru OE: 49335-00636
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze