Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METALCAUCHO do Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) NISSENS
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 5 Touring (F11) 520 d xDrive Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) TMI
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92167
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
92167
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze