Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HEPU Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) METZGER
Turbosprężarka NRF Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) NRF
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 5 Touring (F11) 525 d Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.09 - 2017.02) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277352
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277352
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: BMW
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 220,00 zł
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze