Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12)

Turbosprężarka PIERBURG Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) LUCAS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) NTY
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2011.12) VEMO
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2017
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  13,9
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2986
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2986
Jakosć:  OE REMAN
Parzyste numery artykułów:  91-1979
Ciężar netto [kg]:  4,4
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Wersja:  Part of biturbo
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego:  Regulowane 2-stopniowe ładowanie
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze