Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ESEN SKV do Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) ELRING
Turbosprężarka FA1 Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) FA1
Turbosprężarka AJUSA Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) ESEN SKV
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) LRT
Turbosprężarka LUCAS Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) NISSENS
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën DS3 (SA_) 1.6 Racing liftback 203KM, 149kW, benzyna (2011.02 - 2015.07) VICTOR REINZ
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31SKV259
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
31SKV259
Jednostka:
sztuka
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Gwarancja: 3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze