Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LRT Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VEMO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.02256.23.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02256.23.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 276,00 zł
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze