Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka PIERBURG Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka MAXGEAR Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) MAXGEAR
Turbosprężarka AJUSA Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) ERA
Turbosprężarka FAE Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) FAE
Turbosprężarka FAST Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) FAST
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) MAHLE
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) NTY
Turbosprężarka OEM Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) OEM
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 TDCi liftback 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.02 - 2015.12) VICTOR REINZ
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729108990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729108990
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Ograniczenia producenta: Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]: 3,4
Jakosć: OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze