Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) GARRETT
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) AJUSA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) METALCAUCHO
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) AUTLOG
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) ELSTOCK
Turbosprężarka FAE Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) FAE
Turbosprężarka HART Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SASIC Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FOCUS II kabriolet 2.0 TDCi kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2006.10 - 2010.09) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.01771.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.01771.01.0
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Techniczny numer informacyjny: SI 0096
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 280,00 zł
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze