Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka FAST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) MAHLE
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 CDI (212.220) Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.12) TURBORAIL

48 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
764809-5002S
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
764809-5002S
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego: Elem. nastawczy REA (aktuator)
Rodzaj urządzenia ładującego: Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego: Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego: Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.1450
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1450
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65001450
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001450
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.561
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.561
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.1074
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
47.1074
Dla numeru OE: A6420908580*
Do 100 dni na zwrot
TURBORAIL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
100-00384-500
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TURBORAIL
Kod:
100-00384-500
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Masa [g]: 3000
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6500561
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6500561
Dla numeru OE: BK3Q6K682AB*
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65001074
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001074
Dla numeru artykułu: 65001074
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze