Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MOTAIR TURBO do Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) AJUSA
Turbosprężarka CONTINENTAL Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) CONTINENTAL
Turbosprężarka DRI Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mini MINI (F55) One liftback 102KM, 75kW, benzyna (2014.05 - 2017.10) VICTOR REINZ
Producent:MOTAIR TURBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
337174
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
337174
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
440380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
440380
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze